DATA PODPISANIA UMOWY
O DOFINANSOWANIE

16.11.2017 r.

WARTOŚĆ CAŁKOWITA KONTRAKTU
 

249 397 743,98 PLN

WYSOKOŚĆ DOFINANSOWANIA
Z UNII EUROPEJSKIEJ

1 178 476 685,47 PLN

WARTOŚĆ CAŁKOWITA PROJEKTU
 (pięć kontraktów)

2 282 411 370,44 PLN

NUMER PROJEKTU

POIS.03.01.00-00-0033/17

NAZWA KONTRAKTU

"Zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S17 Garwolin-Kurów na odcinku granica województwa mazowieckiego i lubelskiego - węzeł "Sielce" obecnie "Kurów Zachód" (bez węzła), Część nr 3: odcinek dojazd do przeprawy mostowej na rz. Wiśle w m. Puławy"

AKTUALNOŚCI

  • 05.11.2018

    BRANŻA DROGOWA 1. Montaż konstrukcji wsporczych pod oznakowanie oraz bramownic na I etapie 2....

    Czytaj więcej...

  • 22.10.2018

    BRANŻA DROGOWA 1. Montaż konstrukcji wsporczych pod oznakowanie oraz bramownic na I etapie 2....

    Czytaj więcej...

BRANŻA DROGOWA

1. Montaż konstrukcji wsporczych pod oznakowanie na początku kontraktu

2. Pasy technologiczne i zjazdy

3. Betonowanie fundamentów pod wysięgniki pod oznakowanie pionowe

4. Humusowanie

Sekcja I

1. km 12+300,00– 12+800,00:

  • warstwa ścieralna AC 11A gr. 4cm oraz skropienie bitumiczne – ścieżka rowerowa DD-Azoty (od km 0+579 do km 0+700-strona lewa oraz od km 0+740 do km 0+890 – strona lewa)

2. km 12+800,00 – 13+250,00:

  • warstwa ścieralna AC 11S gr. 4cm oraz skropienie bitumiczne – ścieżka rowerowa rondo Azoty II

Sekcja III

1. km 17+375,00 – 22+425,00:

  • wykonywanie nawierzchni z kruszywa na działki prywatne z drogi DD-08 oraz DD-10
  • wykonywanie nawierzchni z destruktu – DT od km 22+150 do km 22+450
  • wykonywanie nawierzchni z destruktu – DT od km 0+025 do km 0+450 wzdłuż DG 107701L
  • pas technologiczny od km 22+00,00 do km 22+902,65 (strona prawa).

BRANŻA ELEKTROENERGETYCZNA ORAZ TELETECHNICZNA

1. Budowa kanału technologicznego w km 11+000,00 – 22+000,00:

  • wykonywanie wykopu
  • układanie i łączenie rur
  • zagęszczanie wraz z zasypywaniem.

Rondo Azoty II (aneks nr 1)

BRANŻA DROGOWA:

  • roboty brukarskie – kostka betonowa – chodnik przy wlocie północnym (dowiązanie do Grupy Azoty) – strona lewa, obrzeża betonowe
  • podbudowa 0/31,5 – podbudowa z kruszywa na ścieżkach rowerowych i ciągach pieszo-rowerowych
  • humusowanie tarczy ronda i wysp kanalizujących
  • warstwa ścieralna wraz ze skropieniem bitumicznym na ścieżce rowerowej od km 0+576 do km 0+700 (strona prawa), od km 0+740 do km 0+940 (strona prawa) oraz od km 0+890 do km 0+940 (strona lewa).
gddkia

ZAMAWIAJĄCY

Generalna Dyrekcja Dróg
Krajowych i Autostrad,
Oddział w Lublinie

www.gddkia.gov.pl

zdi

KONSULTANT

ZDI Sp. z o.o.
 
 

www.zdizam.pl

budimex

WYKONAWCA

Energopol - Szczecin S.A.
 
 

www.energopol.pl

budimex

WYKONAWCA

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
Sp. z o.o.
w Zwoleniu

www.prdzwolen.com.pl

Ostatnia aktualizacja:
      05.11.2018
Liczba odsłon: