European Road Show, projekt funduszu UE „Łącząc Europę” (CEF) ma na celu promowanie współpracy, wiedzy i innowacji w dziedzinie transportu. Oczekuje się, że będzie koordynować wysiłki 28 krajów w zakresie budowy, renowacji i modernizacji transportu. Pierwsza faza projektu rozpoczęła się w marcu 2018 roku i potrwa około sześciu miesięcy.

Droga ekspresowa S17 to nowa autostrada, która w niecałe 2 godziny łączy Wrocław z niemieckim Akwizgranem.

Pierwszy etap budowy, który rozpoczął się we wrześniu 2016 r., obejmował budowę dwóch mostów łączących wrocławską Odrę i węzła w Oleśnicy. Projekt kosztował 300 mln euro i został sfinansowany z dotacji rządu centralnego, partnerstw publiczno-prywatnych oraz obligacji wyemitowanych przez władze miasta Wrocławia. Prace na pierwszym odcinku między Oleśnicą a Żarówkiem rozpoczęły się w czerwcu 2017 roku.

Budowa drogi ekspresowej S17 została zakończona w kwietniu 2019 roku. Niedawno władze otworzyły nową autostradę na odcinku 17 km. Jasna i futurystyczna droga ekspresowa z nowoczesnym, zaawansowanym technologicznie designem ma pomóc Polsce wyjść z korków i przyczynić się do wzrostu gospodarczego.

W poście na blogu Ewa Maluszyńska, szefowa Polskich Sieci Transportu Autostrad i Autobusów (PSTA), jednej ze stron zaangażowanych w projekt, podzieliła się kilkoma zdjęciami z procesu budowy w Polsce. Zdjęcia pokazują, jak na różnych odcinkach nowej drogi ekspresowej przebiegają różne etapy remontów i modernizacji.

Możesz odwiedzić jedną sekcję w tej lokalizacji, która pokazuje, jak wcześniej budowano trzy pasy ruchu na moście nad dużym jeziorem.

Droga ekspresowa S17 to autostrada w Polsce. Obecnie jest częściowo budowany i ma zostać w pełni ukończony do 2019 roku. Droga ekspresowa została wybudowana w latach 70. XX wieku, ale niedawno została odnowiona i zmodernizowana.

Plac budowy drogi ekspresowej S17 to świetna okazja, aby zobaczyć, jak dziś w Polsce funkcjonuje budownictwo drogowe. Zawiera szereg budynków i konstrukcji, a także pojazdy, które są wykorzystywane do samego procesu budowlanego.

Budowę drogi ekspresowej S17 rozpoczęto pod koniec lat 80-tych. Oczekiwano, że zostanie ukończony do 1997 roku. Ale projekt się opóźnił i zaczął działać dopiero w 2012 roku.

Droga ekspresowa S17 to jedna z najnowocześniejszych dróg w Polsce, która została wybudowana z myślą o obsłudze ruchu dużych prędkości z Warszawy, Krakowa i Wrocławia ośmiopasmową, czteropoziomową jezdnią obejmującą również buspas w każdym kierunku, awaryjny pasy po obu stronach oraz przejścia dla pieszych na wszystkich głównych skrzyżowaniach.

Mimo swojego wieku droga ekspresowa jest nadal pod opieką władz i pozostaje jedną z najważniejszych arterii drogowych w kraju.

Droga ekspresowa S17 łącząca Warszawę i Poznań jest doskonałym przykładem trendu modernizacyjnego w Polsce. Została wybudowana pod nadzorem niemieckiej firmy dla polskiego rządu przy użyciu najnowszych metod budowlanych.

Droga ekspresowa S17: Jeden z najlepszych przykładów nowoczesnego budownictwa drogowego w Polsce

Droga ekspresowa S17 to jeden z najlepszych przykładów nowoczesnego budownictwa drogowego w Polsce. Rozciąga się od Warszawy do Poznania i został sfinansowany przez niemiecką firmę na zlecenie polskiego rządu, wykorzystujący innowacyjne technologie do przyspieszenia budowy dróg.